سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره آنلاین تلفنی


مشاوره خانواده رایگان در ارومیه تلفنی و مشاوره ازدواج تلفنی و شماره مشاوره خانواده در ارومیه که می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند.

اگر خانواده من همسر یا شریک زندگی من را دوست نداشته باشند ، چه می شود؟

وقتی در یک رابطه جدی هستید ، برای شما مهم است که اعضای خانواده همسرتان را دوست داشته و بپذیرند.

طبیعی است فرض کنید شما با همسرتان رابطه پایدار و سالمی دارید و واقعاً خوب هستید اما توسط خانواده هسته ای یا عزیزانتان پشتیبانی نمی شوید.

این می تواند یک موقعیت بسیار دشواری باشد که می توانید با آن کنار بیایید ، می تواند شما را ناراضی کند و نسبت به انتخاب های همسرتان در خانواده خود بی ارتباط باشید و یا برعکس.

مشاوره خانواده رایگان در ارومیه تلفنی

اعضای خانواده غالباً در مورد زوج های این بخش نظر جدی دارند. اگر این مشکلی برای خانواده هسته ای نزدیک شما باشد ، می توانید برای نظرات آنها مضر باشید. در این صورت می توانید خانواده خود را محدود کنید. تعیین حد و مرز برای اعضای خانواده همیشه آسان نیست.

مشاوره خانواده رایگان در ارومیه

این شرایط می تواند باعث عصبانیت یا محافظت از اعضای خانواده شود. ممکن است بخواهید ساکت شوید ، آن را نادیده بگیرید یا رابطه خود را مخفی نگه دارید. در حالی که گزینه دوم ممکن است ساده ترین راه حل به نظر برسد ، هر رابطه سالم مبتنی بر اعتماد ، شفافیت ، احترام ، ارتباطات و صراحت است.

اگر اکنون با اعضای خانواده خود رابطه عادی و سالمی دارید ، یعنی اگر امنیت و اطمینان برای بحث در مورد مسائل را دارید بدون ترس از خشونت بیش از حد ، کلامی یا جسمی ، باید قلبی برای گفتن داشته باشید.

قلب آنها اهداف یا انتظارات خاص یک شریک زندگی یا رابطه را درک می کند. سعی کنید مطمئن شوید که رویکرد شما در این مکالمه آرام ، محترمانه و صریح است.

مشاور خانواده رایگان در ارومیه آنلاین

از آنها س Askال کنید که آیا دیگر ارتباط آنها قطع نشده است. آیا آنها فکر می کنند او بیش از حد کنترل دارد؟ آیا آنها می توانند از نحوه صحبت او با شما بدشان بیاید؟

آیا آنها فکر می کنند شریک زندگی شما خواسته های اشتباهی دارد؟ یا شاید آنها رفتار ناسالم از طرف برخی از شرکا را دیده اند که شما ندیده اید؟ به پاسخ های آنها نگاه کنید.

اگر هنوز خوشحال نیستید ، ابتدا از دوستان معتمد خود بپرسید که نظر آنها در مورد شریک زندگی شما چیست.

مشاوره کودک تلفنی
مشاوره کودک تلفنی
مشاوره خانواده تلفنی رایگان
مشاوره خانواده تلفنی رایگان
شماره مشاوره رایگان
مشاوره خانواده تلفنی
مشاوره آنلاین

اگر اعضای خانواده شما نگرانی های مشابهی دارند ، ممکن است لازم باشد زمانی را برای بررسی وضعیت بررسی کنید و مطمئن شوید که رفتار همسرتان هشدار دهنده نیست.

با این حال ، اگر (خانواده شما) متوجه شوند که دلایلی که آنها از شریک زندگی شما بیزارند یا مخالف هستند ، فاقد اعتبار است یا جنسیت ، شکل ظاهری یا گرایش جنسی همسرتان ممکن است خیانت کوچکی باشد.

مرکز مشاوره حل مشکلات خانوادگی

دوست داشتن شخصی بر اساس این عوامل را تعصب می نامند و مشکل واقعاً به خانواده و نه شریک زندگی شما بستگی دارد.

روابط با خانواده نحوه کنترل این وضعیت را تعیین می کند ، آیا به زندگی با آنها ادامه می دهید یا اینکه به خود اعتماد دارید.

می توانید با آرامش و احترام بگویید که از احساس آنها راضی هستید و با آنها مخالف هستید. شما می توانید به همه پیشنهاد دهید که از جمله همسرتان با هم بمانید و زمان بیشتری را صرف شناخت بیشتر او و او کنید.

اگر رابطه شروع به ایجاد مشکلات یا اختلاف نظرهای زیادی بین شما و خانواده شما کرده باشد ، باید در نظر بگیرید که وقتی مشکلی در خانواده وجود دارد ، دوباره اقدامی انجام دهید که روابط شما با همسرتان را تقویت کند.