سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره آنلاین تلفنی

مشاوره خانواده رایگان در آمل تلفنی و مشاوره کودک رایگان در آمل و مشاوره قبل از ازدواج در شهر آمل در گروه مشاوره مالیم که توسط تلقن ثابت انجام می شود.

این ایده که شما باید به “پایین” ضربه بزنید یک افسانه بسیار مخرب است. چرا باید منتظر بمانید تا بعد از از دست دادن همه چیز همه چیز را از دست داده باشید تا درخواست کمک کنید؟ در این مرحله ، چرا شما اینقدر باهوش هستید؟

برای یک لحظه فرض کنید که سوء مصرف الکل در واقع یک بیماری است. سپس ما به پیشگیری ، بازرسی های منظم ، تشخیص زودهنگام علاقه مند هستیم. یک دقیقه صبر کنید: از قبل مطلع شوید؟ سرنوشت چه شد؟

مشاوره خانواده رایگان در آملمشاوره خانواده رایگان در آمل

همین مشکل. در مورد بیماریهای واقعی ، لازم نیست قبل از شروع درمان صبر کنیم تا بیمار تقریباً مرده باشد. درمان شروع می شود ، روشهای پیگیری خوب ادامه می یابد و تغییراتی در زندگی بیمار ایجاد می شود که به بهبود کمک می کند. این یک مدل است.

مشاوره خانواده رایگان در آمل تلفنی

جای تعجب نیست که یک فرآیند مشابه به خوبی باعث می شود که مشتری از سوء مصرف و اعتیاد به الکل دور شود. مشکل این است و

که مردم – از اسطوره ها ، انگ و “بهبودی برای زندگی” – از دریافت کمک در مراحل اولیه که امکان تسکین کامل وجود دارد ، تا آنجا که ممکن است و نسبتاً سرخورده هستند ، ناامید شده اند.

چگونه این اتفاق افتاد؟مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره روانشناسی رایگان
بهترین مشاوره آنلاین
مشاوره ازدواج تلفنی
مشاوره ازدواج تلفنی
مشاوره کودک تلفنی
مشاوره کودک تلفنی
مشاوره خانواده تلفنی رایگان
مشاوره خانواده تلفنی رایگان
شماره مشاوره رایگان
مشاوره خانواده تلفنی
مشاوره آنلاین

برنامه ها بر اساس مراحل یک اشتباه رایج انجام می دهند: آنها خود را عادی می کنند. تعمیم برای افراد الکلی معمولاً از تعداد کمی از الکلی های بیمار کار نمی کند. همچنین برای نسخه های اصلی به خوبی کار کرد.

اگر فکر می کنید به کمی کمک نیاز دارید ، کارهایی مانند “من آنقدرها هم بد نیستم” و “من به اندازه لری مشروب نمی خورم” را انجام ندهید و به خودتان اطمینان دهید. “لازم نیست به” پایین “که منطقی است ضربه بزنید. از همان ابتدا کمک موثری دریافت کنید.

اما مراقب باشید که به صنعت داروهای درمانی کشیده نشوید و به عنوان یک الکلی درمانده و بیمار معرفی نشوید و محکوم به بهبودی و برخوردهای بی فکر باشید که مصرف الکل را بیشتر می کند.

مشاوره خانواده رایگان در آمل آنلاین

بله ، فرصت هایی وجود دارد. به دنبال برنامه ها و مشاورانی باشید که راه حل های مبتنی بر تحقیق واقعی را ارائه دهند.

افسانه شماره 4: درمان مسکن همیشه ضروری است
بگذارید اکنون به گران ترین و کم اثرترین افسانه از همه بپردازیم: “شما به 30 ، 60 یا 90 روز درمان مسکن نیاز دارید! “

اگر برنامه های درمانی را مشاهده کرده اید ، متوجه شده اید که آنها می خواهند شما حداقل 30 روز را با آنها بگذرانید و اکنون بیشتر آنها به 90 روز افزایش می یابد. چرا؟ برنامه ها نشان داده اند که ترساندن افراد برای ماندگاری بیشتر راحت تر از جذب مشتری جدید است. با میزان موفقیت کمتر از ، این تعجب آور نیست.

خوشبختانه مجبور نیستید. ممکن است به چند روز استراحت و کمی تنظیم نیاز داشته باشید ، اما نیازی نیست زمان و پول خود را هدر دهید یا دچار وقفه یا تعویق شوید.

شماره مرکز مشاور خانواده رایگان آمل

می توانید بگویید که هر چه بیشتر بمانید ، شانس موفقیت شما بیشتر است. این درست نیست. در صورتی که تعاریف خلاقانه برنامه های 12 مرحله ای “موفقیت” را خریداری نمی کنید.

او بی سر و صدا گفت: “وقتی اینجا بودم ، مشروب زیادی مصرف نکردم.” سه برابر بیشتر بمانید و هنگامی که در آن هستید موفقیت خود را سه برابر افزایش دهید!

جنبه دیگر اصرار آنها بر این است که شما در “برنامه” جا داشته باشید. هرچه زمان بیشتری صرف انزوا و آموزش به شما شود ، می توانید توانایی بهتری را دریافت کنید.

این هیچ فرقی با آموزش نظامی اساسی ندارد: گرفتن کسی که باعث آسیب می شود ، او را بازداشت کرده و ایجاد می کند. 

شماره مشاوره روانپزشکی آنلاین

به خصوص برای بزرگسالان باهوش ، خلاق و بالغ ، ما این الگو را خیلی دوست نداریم. ما معتقدیم که شما باید زندگی خود را بدون تبدیل به دین دیگران بهبود ببخشید.

آدرس مشاوره خانوادگی رایگان آمل

“اما همه به توانبخشی می روند ، بنابراین بهتر از مراقبت از بیمار است ، درست است؟” “ 

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

اشتباه! البته ما جانبدار هستیم ، ما مشاوره با بیمار انجام می دهیم ، اما این کار را نیز انجام می دهیم زیرا معمولاً کارآمدتر ، ارزان تر ، مختل کننده تر و در اطراف شما طراحی شده است ، نه “برنامه”.

بیشتر وقت شما صرف تکمیل برنامه مسکن می شود. بیایید نگاهی گذرا به یک روز معمولی بیندازیم:

صبحانه
وظایف
این جلسه 12 مرحله ای به عنوان “مشاوره گروهی” اعلام شد
یک ساعت (شاید) با مشاور شما
ناهار
مجموعه 12 مرحله ای
مجله داشته باشید و سر کار بروید